پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سلام
نوشته شده در دو شنبه 15 آبان 1391
بازدید : 1428
نویسنده : محمد اسلامی
از دیگر صفحات هم بازدید بفرمایید..



دل
نوشته شده در پنج شنبه 11 آبان 1391
بازدید : 1504
نویسنده : محمد اسلامی
اگر با کیفیت ترین گوشی را بندازی تو اب گوشی خراب میشود انسان پاک هم همین طور میباشد اگر دروغ بگوید این گونه است دلش دیگر خراب میشود..



داستان
نوشته شده در یک شنبه 7 آبان 1391
بازدید : 1464
نویسنده : محمد اسلامی
امروز استادم یه داستان جالبی تعریف کرد در رابطه با عالم عامل باشی که میفرمود این مثل این میماند که بروی دکتر و دکتر نسخه ای به شما بدهد و شما بیایید بار ها و بارها بخوانید ولی به نسخه پزشک عمل نکنید خوب نمیشوید مگر اینکه ان داروها را تهیه کرده و استفاده کنید قران و احادیث پیامبر و امامان هم همین طور است بیایی و بخوانی ولی عمل نکنی هیچ وقت سعادتمند نمیشوی...



یا محمد باقر (ع‏)‏
نوشته شده در جمعه 5 آبان 1391
بازدید : 1382
نویسنده : محمد اسلامی
از حضرت محمد باقر علیه السلام درباره بهشت پرسیدن که چگونه میشود بهشتیان غذا بخورند ولی از بدنشان خارج نشود، حضرت میفرمایند که امکان دارد همانند جنین در شکم مادرش میباشد بدون اینکه از بدنش چیزی خارج بشود و در مورد میوه بهشت میپرسند که چرا هر چه قدر استفاده شود کم نمیشود این چطور ممکن است، حضرت میفرمایند شعله اتشب را در نظر بگیرید شما چوب هایی بیاورید و از شهله بگیرید هر اندازه میتوانید این کار را کنید ایا این شعله با اینکه استفاده میشود کم میشود..